Dlaczego mówimy NIE restauracji? Badanie Złamany Widelec.

13 kwietnia 2012

Poza domem jemy średnio 33 razy w roku. Ile z tych wizyt pozostawia pozytywne wspomnienie, a ile kończy się rozczarowaniem? W moim przypadku więcej jest smacznych wspomnień. Ale bywają także niemiłe doświadczenia.  Dlaczego tak się dzieje? Co się nie podoba? Dlaczego mówimy nie restauracji i już nigdy więcej do niej nie wracamy? Czy sprawia to niemiła obsługa, jakość potraw, wystrój, ceny, na które nie byliśmy przygotowani czy coś zupełnie innego? Na to pytanie ma odpowiedzieć raport z ogólnopolskiego badania internetowego Złamany Widelec prowadzonego przez firmę INSE Research. Ma ono na celu zidentyfikowanie przyczyn niezadowolenia klientów z odwiedzanych restauracji.

Jeśli kiedykolwiek byłeś niezadowolnym klientem (a nie wierzę, że nie byłeś)  i chcesz wyrazić swoje zdanie, możesz wziąć udział w badaniu Złamany Widelec. Wypełnienie ankiety zajmuje nie dłużej niż 10 minut. Badanie ma charakter anonimowy, chyba, że skusisz się na nagrodę. Jeśli chcesz wziąć udział w losowaniu iPoda, na końcu ankiety zostaw swój adres mailowy. W badaniu można wziąć udział tylko raz.

Wyniki badania w maju, a podsumowanie z moimi przemyśleniam na ten tamat pojawi się na blogu.  Ciekawe czy potwierdzi się, że lubimy narzekać. Ja nie zawsze opisuje restauracje, z których jestem niezadowolona… Jakoś często nie mam do tego serca. Wolę pisać o tych, które nakarmiły mnie dobrze. Ale czasem  pisuję także negatywne recenzje. Pewnie przy okazji wynikow raportu będzie okazja do podsumowania tych mniej miłych doświadczeń…

Podsumowanie